~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Οι ’Ελληνες…δέχονται όλους τους αδικημένους ξένους και όλους τους εξωρισμένους από την πατρίδα των δι’ αιτίαν της Ελευθερίας». Ρήσεις του Ρήγα Βελεστινλή
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

!!

!!
Άνθρωποι και Φύση πάνω από τα κέρδη

~


Αυτός που αγωνίζεται μπορεί να χάσει, όμως αυτός που δεν αγωνίζεται ήδη έχει χάσει.

Bertolt Brecht, 1898-1956, Γερμανός συγγραφέας

Η Φωτό Μου

Καθημερινά... με τον Πάνο Αϊβαλή // Επικοινωνία στο email: kepeme@gmail.com

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ΕΛΛΑΔΑ - ΜΝΗΜΕΙΑ - Αρχαιολογικοί χώροι - Ελληνικός Πολιτισμός - "Η συμφιλίωση των πολιτισμών περνά μέσα από την οικουμενικότητα της Παιδείας"
.................................................................~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Τελευταίες Ειδήσεις

Σάββατο 27 Μαΐου 2017

Η πρώτη ομάδα Ελλήνων Νεομεταναστών της Αδελαΐδας

  Αδελαΐδα  //  Αυστραλία   

«Ψάχνω να βρω τους δικούς μου Έλληνες εδώ στη ξενιτιά» λέει η ομογενής Σοφία Δημητρακοπούλου
Η Σοφία Δημητρακοπούλου
Η Σοφία Δημητρακοπούλου // 25 May 2017
Δυναμική, αποφασισμένη και με τις βαλίτσες της γεμάτες αισιοδοξία, ελπίδες και όνειρα για το μέλλον, η Σοφία Δημητρακοπούλου αποφάσισε τον Ιανουάριο του 2016 να φύγει από την Ελλάδα και να επιστρέψει στην Αυστραλία για να αναζητήσει ένα καλύτερο μέλλον στην πόλη που γεννήθηκε, αλλά και να βρει τους δικούς της ανθρώπους στην ξενιτιά. 
«Γεννήθηκα στην Αδελαΐδα και έμεινα εδώ έως τα εννέα μου χρόνια, αλλά το 1996 η οικογένειά μου αποφάσισε να επιστρέψει στην Ελλάδα. Πριν από ένα χρόνο περίπου, αποφάσισα να επιστρέψω και να δημιουργήσω εδώ μια νέα ζωή, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ξεχνώ την πατρίδα μας, η οποία είναι πάντα στην καρδιά και το μυαλό μου» λέει η ίδια στο «Νέο Κόσμο». 
«Η Αυστραλία είναι μια ιδιαίτερα όμορφη χώρα που προσφέρει πολλά σε αυτούς που σκοπεύουν να δουλέψουν σκληρά και αυτό διατίθεμαι να κάνω και εγώ, αλλά ταυτόχρονα συνειδητοποιώ ότι ο δεσμός μου με την πατρίδα μας είναι πολύ δυνατός και δεν θέλω να χάσω την επαφή μου με την Ελλάδα, γι' αυτό και από την πρώτη στιγμή που πάτησα το πόδι μου εδώ, ένιωσα την ανάγκη να ψάξω να βρω τους δικούς μου ανθρώπους, όλους αυτούς που, όπως κι εγώ, πήραν τη μεγάλη απόφαση να αφήσουν την πατρίδα», λέει η 29χρονη Σοφία. 
Με γνώμονα την αγάπη της για τους συνανθρώπους της και την προσωπική της ανάγκη να ανήκει σε μια ελληνική ομάδα, πριν από περίπου ένα μήνα η ομογενής αποφάσισε να έρθει σε επαφή με τον, επίσης νεοφερμένο Πέτρο Γυφτόπουλο, εμπνευστή της κίνησης "Ε.Ν.Α. - Έλληνες Νεομετανάστες Αυστραλίας 2010+" στη Μελβούρνη και με την καθοδήγησή του προχώρησαν στην δημιουργία της πρώτης ανάλογης ομάδας στην Αδελαΐδα. 
«Πρωταρχικός μου στόχος είναι η αμφίδρομη ανταλλαγή συναισθημάτων. Μέλημα δικό μου είναι να δώσω και να πάρω αγάπη και σταδιακά όλοι μαζί σαν μια μεγάλη παρέα να γεφυρώσουμε την απόσταση μεταξύ των νεομεταναστών» λέει η Σοφία. 
Με την καθοδήγηση του Πέτρου Γυφτόπουλου από την Μελβούρνη δημιουργήθηκε, λοιπόν, η ομάδα "Ε.Ν.Α. Αδελαΐδα - Έλληνες Νεομετανάστες Αυστραλίας 2010+" και μέσα από την σελίδα τους στο Facebook έχει ήδη μέσα σε μόλις τέσσερις εβδομάδες δημιουργηθεί μια μικρή κοινότητα με περίπου 100 μέλη, που διαρκώς αυξάνονται. 
«Η ανταπόκριση όλων είναι ιδιαίτερα συγκινητική και τα σχόλιά τους όσον αφορά το εγχείρημά μας είναι τόσο ενθαρρυντικά που μας δίνουν τη δύναμη και τη θέληση να συνεχίσουμε και να έχουμε βλέψεις για τη δημιουργία ενός νέου ανεξάρτητου συλλόγου όπου εμείς και τα μέλη μας θα λειτουργούμε αυτόνομα» εξηγεί η Σοφία, η οποία προέρχεται από καλλιτεχνική οικογένεια και έχει ήδη δημιουργήσει την δική της πενταμελή ελληνική μουσική ορχήστρα στην Αδελαΐδα με το όνομα «Φλόγα». 
Κι ενώ η δικτύωση μεταξύ των μελών επιτυγχάνεται, κυρίως, μέσα από τη σελίδα που έχει δημιουργήσει η Σοφία στο Facebook, όπου οι νεοφερμένοι γίνονται μέλη, δικτυώνονται, επικοινωνούν μεταξύ τους και καταγράφουν ερωτήσεις και εμπειρίες τους, η πρώτη επίσημη συνάντηση των μελών στην Αδελαΐδα έχει ήδη προγραμματιστεί για το Σάββατο, 10 Ιουνίου, στην αίθουσα του Παμμακεδονικού Συλλόγου. 
«Ο αρχικός σκοπός είναι να γνωριστούμε, να δούμε ποιοι είμαστε και σε τι στάδιο βρίσκεται ο καθένας από εμάς, να μιλήσουμε και να στηρίξουμε ο ένας τον άλλον γιατί είμαστε δέντρα και τα δέντρα χωρίς ρίζες δεν μεγαλώνουν» μας λέει η Σοφία. 
«Επιπλέον, ελπίζω ότι μέσα από αυτές τις συναντήσεις θα μας δοθεί η δυνατότητα να δικτυωθούμε, να γνωριστούμε καλύτερα, να προκύψουν φιλίες και, φυσικά, να δώσουμε χαρά και συμπαράσταση ο ένας στον άλλον, γιατί όλοι την έχουμε ανάγκη. Ταυτόχρονα, ελπίζω να κατορθώσουμε να βοηθήσουμε ο ένας τον άλλον, ώστε να γνωρίσουμε όλοι και να εκτιμήσουμε αυτά που προσφέρει η Αυστραλία, τις δυνατότητες και τις προοπτικές που μας ανοίγονται σε αυτή τη χώρα, διατηρώντας πάντα την επαφή με την Ελλάδα που έχουμε μέσα μας και που εγώ προσωπικά κουβαλώ και ποτέ δεν θα πάψω να την κουβαλώ, ξέροντας όμως ότι δεν είμαι μόνη και ότι είναι κι άλλοι εκεί έξω σαν εμένα. 
«Αυτούς θέλω να βρω» καταλήγει η Σοφία Δημητρακοπούλου.
____________

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου